Kaufland Slovenská republika v.o.s.

O spoločnosti

Spoločnosť Kaufland je prevádzkovateľom veľkoplošných hypermarketov so širokou ponukou potravinárskeho a nepotravinárskeho tovaru. Prevádzkuje obchody, vlastné distribučné centrá a mäsozávody v Nemecku, Českej republike, Slovenskej republike a tiež v Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku a Bulharsku.

Krédom a cieľom spoločnosti Kaufland je vždy spokojný zákazník a zamestnanec. Tento cieľ dosahujeme pomocou tímovej kultúry a rozvoja vlastných zamestnancov, ktorým venujeme maximálnu pozornosť.

Oblasť pôsobenia: Obchod a služby
Doba pôsobenia na slovenskom trhu: viac ako 10 rokov
Počet ľudí, ktorých firma zamestnáva na Slovensku: viac ako 5000 zamestnancov

Chcem dať hlas tejto firme

Benefity

  • Auto aj na súkromné účely
  • Dovolenka navyše
  • Firemné akcie
  • Flexibilný pracovný čas
  • Jazykové vzdelávanie
  • Mobilný telefón aj na súkromné účely
  • Nápoje zadarmo (káva; čaj; minerálky;...)
  • Notebook aj na súkromné účely
  • Odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách
  • Oddychová a relaxačná miestnosť
  • Odmeny pri pracovných a životných jubileách
  • Parkovacie miesto v mieste práce
  • Preplatenie športových aktivít
  • Sabbatical a pracovná prestávka pre kľúčových zamestnancov

Ďalšie benefity
• úrazové poistenie u vybraných zamestnancov
• preventívne prehliadky u vybraných zamestnancov
• darčekové poukážky
• pracovná zmluva na dobu neurčitú
• krátke neformálne stretnutie so zamestnancami
• príspevok na čistenie pracovného oblečenia

Dobrovoľnícke aktivity

• V spolupráci so Spoločnosťou na pomoc osobám s autizmom (SPOSA) pomáhame mladým ľuďom získavať pracovné zručnosti na našej centrále v Bratislave.
• Spolu s Potravinovou bankou Slovenska a Sociálnou výdajňou aktívne bojujeme proti plytvaniu potravín.
• Spolupráca so Slovenským Červeným krížom nám prináša podporu pri dobrovoľnom darovaní krvi a darovaní potravín .
• „Pomáhajme si navzájom“ je projekt, v ktorom si naši zamestnanci navzájom pomáhajú – finančne, prípadne inou formou.
• V spolupráci s Detským vzdelávacím centrom zamestnávame absolventov pochádzajúcich z detských domovov.
• S domovom sociálnych služieb Kampino prinášame podporu, v ktorom dostávajú ich klienti pracovné príležitosti s cieľom rozvoja ich mentálnych a pracovných zručností.

Ocenenia, certifikáty udelené firme

Najzamestnávateľ roka 2016
Najzamestnávateľ je prestížna anketa vyhlasovaná spoločnosťou Profesia. Jej cieľom je priniesť reálny pohľad ľudí na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Základom nášho úspechu sú férový prístup, tímová kultúra a vytváranie čo najlepších pracovných podmienok. Kaufland získal ocenenie v kategórii Obchod a služby.

Voľba spotrebiteľov 2017
Spoločnosť Kaufland bodovala so svojimi výrobkami vo Voľbe spotrebiteľov. V tomto marketingovom programe, ktorý už šiestym rokom monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky alebo výrobkové rady uvedené na slovenský trh, vyhrali zeleninové a ovocné šťavy K-Bio, ďalej syry K-Classic ako aj výrobky K-take it veggie. Ocenené výrobky sú vyhlásené na základe prieskumu v SR uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

Múza Merkúra 2017, 2015
Kaufland, ako prvý a jediný maloobchodný reťazec, predstavil v roku 2017 unikátny typ produktového letáku, v ktorom komunikoval výlučne produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Šlo o prvý leták svojho druhu na Slovensku, v ktorom boli prezentované aj ekologické aktivity. Kaufland vo svojom zodpovednom letáku v objeme 1,5 milióna kusov s názvom "Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka“ aktívne komunikoval produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie, za čo v súťaži v rámci kategórie CSR v obchode získal 2. miesto.

Múza Merkúra 2015
Ocenenie privátnej značky Exquisit
V novembri 2015 uviedol Kaufland na slovenský trh novú privátnu značku Exquisit, ktorá zákazníkom ponúka 116 potravín vyvinutých s dôrazom na detail, nádychom luxusu a pre radosť z dobrého jedla. Naša spoločnosť podporila spustenie tejto značky aj veľkou marketingovou kampaňou, vďaka ktorej sa podarilo značku úspešne etablovať vo svojom produktovom portfóliu. Projekt "Uvedenie značky Exquisit" získal 3. miesto v kategóriách TOP značka v obchode a Umiestňovanie produktov v mieste predaja.

Úspech Zeleného Kauflandu
Kaufland pristupuje s veľkou vážnosťou k problematike životného prostredia. Výsledkom nášho úsilia v oblasti environmentalistiky je projekt Zelený Kaufland, ktorý získal 2. miesto. Od roku 2013 začal Kaufland predsadzovať princíp maximálnej energetickej efektívnosti vo všetkých svojich prevádzkach na Slovensku. O rok neskôr bol v obchodnom dome Nové Mesto nad Váhom odštartovaný projekt Zelený Kaufland. Spotrebitelia mali príležitosť oboznámiť sa s environmentálnym rozdelením predajne, pričom v rámci vybraných tovarových skupín bolo podrobnejšie vysvetlené, ako správne separovať a recyklovať konkrétny odpad.

Slovak Superbrands Award 2017, 2016, 2015
Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands udelila spoločnosti Kaufland cenu už tretí rok po sebe, čo potvrdzuje, že predstavuje absolútnu špičku medzi konkurenciou. Ocenené spoločnosti patria do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky a v neposlednom rade tak vďaka nemu zjednodušujú nákupné rozhodovanie zákazníkov.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Zlatý mravec 2016
Kaufland získal ocenenie so svojím projektom Zelený Kaufland. Ocenenie je prejavom snahy o zodpovednosť aj zo strany maloobchodu za environmentálne nakladanie s odpadom z pultov jeho predajní a predchádzaniu vzniku odpadu z domácností. Unikátny projekt Zelený Kaufland sa od roku 2014 snaží pomocou rôznych aktivít vzdelávať zákazníkov, zamestnancov a širokú verejnosť v oblasti zberu, triedenia, recyklácie a zhodnocovania odpadov. Projekt pozostáva zo štyroch základných línií: Zeleného chodníka, Zelených dní, rekuperácie a zodpovedného nakladania s odpadom.

Najdôveryhodnejšia značka 2016
Kaufland získal ocenenie v kategórii Privátne značky. Značku K–Classic vybrali spotrebitelia v rozsiahlom prieskume, ktorý zorganizovala marketingová spoločnosť ATOZ Marketing Services v rámci programu Dôveryhodné značky. Ide o nový a jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú.

Prečo by sme sa práve my mali stať Najatraktívnejším zamestnávateľom

Spoločnosť Kaufland patrí k najväčším zamestnávateľom v oblasti obchodu, cítime sa zaviazaní nielen našim zákazníkom, ale aj zamestnancom. Neustálym rozvojom a rastom, pokračujúcimi investíciami do budúcnosti cez reorganizácie a modernizácie ponúkame stabilné pracovné miesta v najrôznejších profesiách a odboroch.
Krédom a cieľom spoločnosti Kaufland je vždy spokojný zákazník a zamestnanec. Medzi nástroje, pomocou ktorých sa snažíme o dosiahnutie tohto cieľa patrí aj tímová kultúra a rozvoj vlastných zamestnancov, ktorým venujeme maximálnu pozornosť.

Fotogaléria

Kontakty


Iné kontakty:
O nás
Kariéra

© 2015 Profesia, Všetky práva vyhradené! PROFESIA.SK je členom skupiny Alma Media

PROFESIA.SK - všetko o práci