MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.

O spoločnosti

Nezameniteľné logo televízie Markíza vstúpilo do slovenských obývačiek po prvý raz v sobotu, 31. augusta 1996, o 19.00 . Cestu plnú fantastických úspechov odštartoval strihový program s názvom „A sme tu!“ , ktorým sprevádzali Zdena Studenková a Maroš Kramár . Spusteniu vysielania predchádzala intenzívna reklamná kampaň, ktorá ohlasovala „Začiatok zábavy na Slovensku!“ s ústredným heslom „Konečne niečo iné!“

Už krátko po svojom vstupe na slovenský mediálny trh sa Markíza stala najsledovanejšou televíznou stanicou a túto pozíciu si udržiava dodnes. Vo svojom portfóliu má najsilnejšie spravodajstvo ( Televízne noviny , Športové noviny , Počasie ), pôvodné seriály ( Horná Dolná , Búrlivé víno ),zábavné tituly ( Kredenc , Dobre vedieť! ), či lokálne adaptácie celosvetovo úspešných formátov ( Tvoja tvár znie povedome , SuperStar , Farma ).

Pestrú programovú ponuku dopĺňajú špičkové filmy a seriály z produkcie najväčších medzinárodných štúdií ako Warner Bros. , NBC Universal , CBS Studios , či Paramount Pictures .

Oblasť pôsobenia: Médiá
Doba pôsobenia na slovenskom trhu: viac ako 25 rokov
Počet ľudí, ktorých firma zamestnáva na Slovensku: 51-250 zamestnancov

Chcem dať hlas tejto firme

Benefity


Ďalšie benefity
Neuvedené

Dobrovoľnícke aktivity

Neuvedené

Ocenenia, certifikáty udelené firme

Neuvedené

Prečo by sme sa práve my mali stať Najatraktívnejším zamestnávateľom

Neuvedené

Kontakty


Iné kontakty:
Pracovné ponuky

© 2015 Profesia, Všetky práva vyhradené! PROFESIA.SK je členom skupiny Alma Media

PROFESIA.SK - všetko o práci