MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.

O spoločnosti

Nezameniteľné logo televízie Markíza vstúpilo do slovenských obývačiek po prvý raz v sobotu, 31. augusta 1996, o 19.00 . Cestu plnú fantastických úspechov odštartoval strihový program s názvom „A sme tu!“ , ktorým sprevádzali Zdena Studenková a Maroš Kramár . Spusteniu vysielania predchádzala intenzívna reklamná kampaň, ktorá ohlasovala „Začiatok zábavy na Slovensku!“ s ústredným heslom „Konečne niečo iné!“

Už krátko po svojom vstupe na slovenský mediálny trh sa Markíza stala najsledovanejšou televíznou stanicou a túto pozíciu si udržiava dodnes. Vo svojom portfóliu má najsilnejšie spravodajstvo ( Televízne noviny , Športové noviny , Počasie ), pôvodné seriály ( Horná Dolná , Búrlivé víno ),zábavné tituly ( Kredenc , Dobre vedieť! ), či lokálne adaptácie celosvetovo úspešných formátov ( Tvoja tvár znie povedome , SuperStar , Farma ).

Pestrú programovú ponuku dopĺňajú špičkové filmy a seriály z produkcie najväčších medzinárodných štúdií ako Warner Bros. , NBC Universal , CBS Studios , či Paramount Pictures .

Oblasť pôsobenia: Médiá
Doba pôsobenia na slovenskom trhu: viac ako 25 rokov
Počet ľudí, ktorých firma zamestnáva na Slovensku: 51-250 zamestnancov

Benefity


Ďalšie benefity
Neuvedené

Dobrovoľnícke aktivity

Neuvedené

Ocenenia, certifikáty udelené firme

Neuvedené

Prečo by sme sa práve my mali stať Najatraktívnejším zamestnávateľom

Neuvedené

Kontakty


Iné kontakty:
Pracovné ponuky

© 2015 Profesia, Všetky práva vyhradené! PROFESIA.SK je členom skupiny Alma Media

PROFESIA.SK - všetko o práci